Saturday, March 27, 2010

::ce acu cube try test::


Hi, people! Assalamualaikum..

Today, i would like to test your skill in Bahasa Melayu.. hehehe
Soalannya senang aje, standard soalan darjah satu..tapi belum tentu u all boleh jawab ;D


Selamat Mencuba!!
*tips: jawab dengan hati yang ikhlas, insyaAllah, anda boleh jawab dengan jayanya*


ARAHAN: Isikan tempat kosong di bawah dengan YA atau TIDAK


"___, saya busuk."


Dapat jawab tak? LOL
Sejak mula saya dapat soalan ni sampai hari ni pun saya tak dapat nak jawab..haha!


p/s: credits to Syafiee Yusof ^_^v





4 comments:

Ein said...

blog lame ein dok spot.gune doh..yg baru..http://ainxizact.blogspot.com

Anonymous said...

with my condition rite now..
i would answer "YA, saya busuk."
haha..air kne catu, cmne nak mandi weyhh..!!

Siti Rabi'atul 'Adawiah Muhamad said...

haha..patut le mcm ade bauuuuu :P
air still kene catu eh?meh la mandi kat serdang, air laju dan banyak!

Anonymous said...

ya, saya TIDAK busuk. hahahaha