Wednesday, March 24, 2010

::mungkin la::

*kepada kawan-kawan saya yang caring dan supportive*

Saya dah fikir dan fikir dan fikir dan saya rasa tak perlu marah 'dia'..kerana marah itu api dan api itu syaitan..lagipun buang karan je marah2 'dia', tak 'change management' pon..hati yang sejahtera (qalbu salim) adalah hati yang sentiasa bersangka baik (terhadap Allah dan makhlukNya)..jadi,mari kita ber-husnu zhan!

Mungkin tu memang cara 'dia' layan semua orang..lain orang lain cara..so, lepas ni kena ingat la wujudnya orang yang macam ni..

Saya ni pulak 'baik' sangat plus 'kurang pengalaman'..so, mungkin saya yang tak fikir panjang, lepas tu, jadi la salah faham dan mungkin 'dia' pun tak terfikir akan jadi macam tu..kan,kan?haih!

Tapi...kalau betullah dia seperti yang kita sangka, mungkin dia adalah ujian Tuhan untuk saya..*senyum kelat*


p/s:
terima seadanya



No comments: